vineri, 7 ianuarie 2011

Despre mine

DD: auzi
DD: ce parere ai despre etnobotanice?
eu: :-??
DD: care a fost cel mai stupid lucru care l-ai facut in 2010?
eu: :-?
eu: am crezut ca-s desteapta =))
DD: stii lucra in ps?
eu: ps? :-s
DD: Photoshop
eu: asa si asa, dar nu il am instalat
eu: ca nu mai am loc de fifa=))
DD: wot?
DD: credeam ca ala e de baieti
DD:=)) ))
eu: este ;;) :> =))
*
B: care crezi k a fost cea mai mare greseala p kre ai facut-o anu' trecut?
B: sau
B: sa reformulez
B: kre e cel mai mare regret al tau legat d anu' trecut?
eu:  hmm..faptul ca i-am spus lu'tata ca am scapat telefonul in wc ,el i-a spus lu'mama..si uite asa cearta
B: ...asta e cel mai mare regret al tau? =))
eu: DA!!
eu: :)))
B: =))) si io kre ma asteptam sa-mi zici si tu cva serios...
eu: e serios:| am regretat chestia asta zi si noapte :))

Lăsând chestiile astea deoparte..despre mine voi vorbi prin ceea ce scriu. :D

6 comentarii:

  1. Bizzu comm?
    Emily Moon: Cacatul ala de comentariu nu merge
    Emily Moon: :-L
    Emily Moon: aaa
    Emily Moon: evrika!
    Emily Moon: am gasit !



    Asa...sa incep intr-o maniera funny ca a ta!
    Ma bucur ca in sfarsit (dupa un mileniu) te-ai hotarat sa iti faci si tu Blog.
    Vei avea un cititor fidel!
    Pe mine, diva absoluta!
    Gosh, I need some pills!

    Love you, dude!

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) descriere mai buna nici ca se putea:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu vă iubesc,și eu vă iubesc. :)) :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  4. deci...tipically you :X nici nu pot zice mai multe:D:X:X

    te descrii perfect! :*:X

    RăspundețiȘtergere
  5. prea klumea:X tipic tie:)) saracu telefon:)):)):))

    RăspundețiȘtergere