sâmbătă, 8 ianuarie 2011

O pagină de jurnal veche..


 Eşti făcut pentru a iubi!

Nu ştiu data exactă şi nici ora. Ştiu că e sâmbătă seară..sau duminică? 25 sau 26 septembrie. Oricum nu conteză. Mi-am pierdut puţina inspiraţie pe care o aveam şi am de gând să vorbesc despre iubire. Supărătoare situaţie.
A iubi.
Da, da, ştiu, ştiu. A iubi înseamnă a lua pe cineva în braţe şi a simţi cum inimile bat la unison. Iubind trăieşti şi suferi.
Uite cum văd eu iubirea:
  Cândva, Einstein a spus ceva despre frig şi căldură. „Frig” este un termen relativ. Adică nu e absolut. Nu există frig. Pur şi simplu. Există sau nu caldură. Multă căldură, mai multă căldură, super-căldură, căldură nelimitată, puţină căldură, şi mai puţină căldură, căldurică. Poate să nu existe căldură, dar totuşi nu avem nimic numit „frig”. Se poate ajunge până la temperatura de -458 grade sub zero, ceea ce inseamnă că nu avem căldură. Dacă ar exista frig, am avea temperaturi mai mici decât acel  <<mare> > zero absolut. Aşadar,în cel mai rău caz avem absenţa totală a căldurii. Până la urmă, asta înseamnă „frig”. Absenţa într-o formă sau alta a căldurii.Nici măcar nu putem măsura ceea ce numim „frig”. Căldura poate fi măsurată în unităţi termice, deoarece căldura este energie. Frigul nu e opusul căldurii, e doar absenţa ei. Alt termen relativ e „întuneric”. Întunericul nu înseamnă ceva, e nimic, absenţa a ceva anume. Absenţa luminii.
   Pentru lipsa luminii sau a căldurii există câte un termen.  De fapt, dacă generalizăm, pentru lipsa a orice în afară de iubire există un astfel de termen. De ce mai toţi cred că ura este opusul(sau lipsa) iubirii? Ura înseamnă altceva. Iubirea e universală. Infinită. E în fiecare atom din fiecare celulă a corpului tău. În fiecare exuvie a sufletului tău. Nu contează cât de mult sau de câte ori ai fost rănit. Tot vei iubi. Aşa eşti tu. Să nu te învinovăţeşti pentru asta!
                TU, copile(nu-mi pasă ce vârstă ai, sincer, oricum suntem cu toţii doar nişte copii), eşti făcut pentru a iubi!

7 comentarii:

  1. Tu..si El...sunteti geniali:X este post-ul meu preferat,Miss eM :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Marele "el"...stii raspunsul deja;) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am luminat și eu într-un final. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce post frumos despre iubire! :X
    Toti suntemm facuti pentru a iubi, insa nu toti ne indeplinim misiunea...din pacate

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubirea e ceva care vine, si pleaca, dar totusi, ceva care ne mentine in viata.
    Cine nu iubeste, nu traieste.
    Kisses :X

    RăspundețiȘtergere