duminică, 9 ianuarie 2011

Zâmbete


                                N-aș vrea să te uit niciodată.  De ce?
Să zicem că ai chip de copil. Să zicem că ai și voce de copil atunci când îmi pronunți numele. Să zicem și că atunci când erai mai sincer ca niciodată mi-ai spus..care e melodia ta preferată. :)
                Chiar ești un copil. De ce?
Pentru că atunci când eram supărată,tu stăteai pitit după un colț și mă priveai pe furiș. Pentru că treci pe lângă mine și te porți de parcă aș fi decât o perdea de aer,pentru ca mai apoi să te uiți iar pe furiș la mine. Pentru că obrajii tăi cu gropițe devin rozalii când mă uit la tine,iar ochii tăi probabil caută ceva invizibil pe pantofii la care te uiți mereu când sunt in apropierea ta.
                Îmi place să te privesc. De ce?
Deoarece ai ochii frumoși. Deoarece părul tău arată mereu de parcă m-ar aștepta să-l ciufulesc. Deoarece zâmbești adorabil. Deoarece de fiecare dată când te uiți în ochii mei,ai tăi te dau de gol.:)
                Îmi place să merg lângă tine pe stradă sau să stau de vorbă cu tine. De ce?
Fiindcă ești amuzant. Fiindcă atunci când povestești ceva, ridici sprâncenele și faci ochii mari, de parcă ai avea 5 ani și ești entuziasmat de cine știe ce jucărie.  Fiindcă tu tot timpul pari să te simți bine în pielea ta. Fiindcă ție îți stă bine să râzi cu gura până la urechi.
                Îți place să nu mă lași niciodată să înțeleg cu adevărat ce gândești. De ce?
Justin Bieber - One less lonely girl
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

3 comentarii:

  1. Ah :X Iar una frumoasa:X:X

    manca-o-ar mama pe ea de scriitoare :X:X

    I want more, more, mooore :X :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă râde cineva de melodie o să o pățească rău. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :X iubirea asta ... ce ne-am face fara ea ... :*

    RăspundețiȘtergere