sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Să zicem..

     Mi se pare că în ultima vreme scriu cam prea siropooos,așa că mi-am propus ca astăzi să scriu despre o chestie pe care am făcut-o sătămâna asta.
     Să zicem că îmi place de un tip. Să zicem că după o luptă grea împotriva timidității mele,am decis să mă duc la el și să-i spun că-l plac. Dar să zicem că nu am avut curajul să îi spun prin vorbe,așa că..i-am scris pe o foaie 
"Îmi place de tine..:)" și i-am arătat-o. Să zicem că a râs și m-a luat în brațe.

________________________________________________________________

     O carte ce ar trebui citită?
Elevul Dima dintr-a VII-a,Mihail Drumeș.
     Un film ce ar trebui vizionat?
Inception.
     O melodie ce ar trebui ascultată?

 

    

Un comentariu:

  1. "Sa zicem", sau e pe bune? O.O

    Tell me, tell me!

    Ce e atata valva in jurul lui "Inception"?

    RăspundețiȘtergere